M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Viacom BS i UM dla PZU

Maciej Burlikowski | 7 września 2018, 06:00

Niestandardowa akcja promująca kampanię PZU.

Dział projektów specjalnych Viacom Brand Solutions wspólnie z domem mediowym UM przygotował niestandardową akcję reklamową promującą kampanię PZU "Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze". Aby zwiększyć możliwość dotarcia z kluczowymi przekazami akcji do najmłodszej grupy docelowej, Viacom Brand Solutions, we współpracy z Mediabrands Studios – komórką branded content domu mediowego UM (IPG Mediabrands), przygotował teledysk, zachęcający młodych uczestników ruchu drogowego do zachowania czujności na drodze i noszenia elementów odblaskowych na odzieży. Klip jest emitowany w blokach reklamowych na antenie Nickelodeon Polska.

Celem ogólnopolskiej kampanii społecznej PZU „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze” jest poprawa widoczności dzieci na drodze i ograniczenie wypadków z udziałem uczniów.

Czytaj więcej na temat: , ,