Kraj

Cut The Mustard ponownie autorem kampanii Aegon [wideo]

Działania reklamowe obejmują TV i kanały digitalowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzdShItNrC6w%22%7D
O rozwiązaniach finansowych pomocnych w sytuacjach inspirowanych prawdziwym życiem opowiada kolejna część kampanii realizowanej przez markę Aegon.

Podobnie jak w przypadku pierwszej odsłony, również tym razem Cut The Mustard odpowiada za stworzenie koncepcji kreatywnej oraz produkcję obejmującą spoty telewizyjne (we współpracy z domem produkcyjnym PrimeTime), landing page, kampanię display oraz działania w ramach social media. Kampania potrwa do połowy listopada.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.