Kraj

Ruszyła urodzinowa kampania Zalando

Media w Polsce kupuje dla tej firmy OMD Media Direction.

Ruszyła urodzinowa kampania Zalando
Ruszyła kampania z okazji dziesiątych urodzin Zalando, którą firma przygotowała we współpracy ze swoimi partnerami – markami Calvin Klein Jeans (premiera reklamy 9 września), Puma (premiera 23 września) i Mango (premiera 21 października), a których produkty zobaczymy w reklamach telewizyjnych. Z kolei reklamy z MAC Cosmetics, Vans i J. Crew pojawią się w  działaniach  digitalowych.  Koncepcją i dyrekcją artystyczna kampanii zajęło się Zalando. Zdjęcia robił Dan Jackson. Zakupem mediów w Polsce zajmował się dom mediowy OMD Media Direction.

 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnDTdBK_MRhA%22%7D

Firmę 10 lat temu  w Berlinie stworzyli Robert Gentz i David Schneider, jako internetowy sklep obuwniczy, w którym z początku sprzedawano wyłącznie japonki. Obecnie Zalando ma  24 mln.  klientów w 17 różnych krajach i zatrudnia  15 tys.  pracowników, z czego ponad  6 tys.  pracuje w siedzibie głównej mieszczącej się w Berlinie. Zalando  znane jest z  nowatorskich projektów z udziałem znanych marek i gwiazd, np. Topshop x Cary Delevingne (2015) czy Tommiego Hilfigera x Gigi Hadid (2016). W 2016 r. z domem mody Marni stworzyła kolekcję limitowaną obuwia (2016), a ostatnio zaangażowała się w działania na rzecz świadomej mody, których efektem była kolekcja Re:cycle, stworzona dla Zalando przez duet Viktor&Rolf (2017).