Ruszyła kampania z okazji dziesiątych urodzin Zalando, którą firma przygotowała we współpracy ze swoimi partnerami – markami Calvin Klein Jeans (premiera reklamy 9 września), Puma (premiera 23 września) i Mango (premiera 21 października), a których produkty zobaczymy w reklamach telewizyjnych. Z kolei reklamy z MAC Cosmetics, Vans i J. Crew pojawią się w działaniach digitalowych. Koncepcją i dyrekcją artystyczna kampanii zajęło się Zalando. Zdjęcia robił Dan Jackson. Zakupem mediów w Polsce zajmował się dom mediowy OMD Media Direction.
Firmę 10 lat temu w Berlinie stworzyli Robert Gentz i David Schneider, jako internetowy sklep obuwniczy, w którym z początku sprzedawano wyłącznie japonki. Obecnie Zalando ma 24 mln. klientów w 17 różnych krajach i zatrudnia 15 tys. pracowników, z czego ponad 6 tys. pracuje w siedzibie głównej mieszczącej się w Berlinie. Zalando znane jest z nowatorskich projektów z udziałem znanych marek i gwiazd, np. Topshop x Cary Delevingne (2015) czy Tommiego Hilfigera x Gigi Hadid (2016). W 2016 r. z domem mody Marni stworzyła kolekcję limitowaną obuwia (2016), a ostatnio zaangażowała się w działania na rzecz świadomej mody, których efektem była kolekcja Re:cycle, stworzona dla Zalando przez duet Viktor&Rolf (2017).