Kraj

Orange ruszył z dwiema kampaniami równolegle

Obie poświęcone ofercie internetu; kreację pierwszej - konsumenckiej - przygotowała Leo Burnett, drugiej zaś - biznesowej - Havas.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnoMeGTCtoZQ%22%7D
Operator telekomunikacyjny Orange Polska wystartował z dwiema dużymi kampaniami reklamowymi równolegle. Obie dotyczą oferty internetowej.

Pierwsza – skierowana przede wszystkim do odbiorców indywidualnych – reklamuje ofertę internetu światłowodowego, którego maksymalną prędkość operator podwyższył z 600 Mb/s do 1 Gb/s. Jest ona dostępna dla mieszkańców 76 gmin, w których UKE zdjął z Orange antymonopolowe obowiązki regulacyjne, m.in.: Warszawy, Wrocławia, Bydgoszczy, Torunia, Lublina, Zielonej Góry, Łodzi, Ostrołęki, Białegostoku czy Gniezna. W sumie to blisko 1,7 mln gospodarstw domowych.
Kampania prowadzona jest m.in. w telewizji, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w radiu. Za jej kreację odpowiada agencja reklamowa Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka, postprodukcją Orka, za dźwięk odpowiada Lunapark. Spot wyreżyserował Tomasz Goldbaum-Wlaziński.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZSwsmfbo4EI%22%7D
Druga kampania dotyczy oferty internetu dla firm. Tu Orange reklamuje internet w pakiecie z rozmowami bez limitu, w  zestawie ze smartfonem Huawei P20 Pro z zestawem samochodowym. Za kreację tego spotu odpowiada agencja reklamowa Havas Warsaw, za produkcję – Tyrka Studio, za postprodukcję – studio Miło, a udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Spot wyreżyserował Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo.

W przypadku obu kampanii media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative.