M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis Poland zrealizowała kampanię Dacii na siedem europejskich rynków

Magdalena Soroczyńska | 12 września 2018, 06:00

Celem działań jest zwrócenie uwagi na szeroką gamę modeli Dacii.

"Dacia otwiera zupełnie nowe możliwości" – to główny przekaz kampanii autorstwa agencji Publicis i Publicis DWL, która od dzisiaj jest realizowana w siedmiu europejskich krajach naszego regionu pod hasłem “Dacia Way, I like it”. Oprócz Polaków kreacje przygotowane na potrzeby telewizji i internetu zobaczą mieszkańcy Litwy, Łotwy, Estonii, Czech, Słowacji oraz Węgier.

Celem działań jest zwrócenie uwagi na szeroką gamę modeli Dacii (Duster, Sandero, Lodgy). - Zależy nam przede wszystkim na dotarciu do tych, którzy nie oglądają się na innych, podążają własną drogą, wyróżniają się odwagą w podejmowanie niebanalnych decyzji – mówi Piotr Jachimowicz, group account director w Publicis.

Spot podkreśla, że osoby pewne siebie nie muszą mieć auta wysokiej klasy, by dobrze się czuć. Tłem filmu jest hit "That’s the Way (I like it)". Kampania obejmie w Polsce spoty TV i internet. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

- Kampania ta to kolejny dowód na wzrost znaczenia warszawskiego zespołu Publicis w całym regionie. Blisko 30-letnie doświadczenie zdobywane w Polsce oraz dogłębna znajomość realiów lokalnych rynków Europy Środkowej i Wschodniej powoduje, że cieszymy się coraz większym zaufaniem naszych partnerów z centrali w Paryżu i możemy przejmować odpowiedzialność za prowadzenie skutecznej komunikacji w tej części świata – powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Poland.

Czytaj więcej na temat: ,