Kraj

Rusza nowa kampania marki Wedel

Wystartowały działania z udziałem zebry i chłopca - tym razem akcja toczy się w Ghanie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FM0njuZLJaME%22%7D
Lotte Wedel kontynuuje swoją komunikację z udziałem zebry i chłopca w czerwonym ubranku, nawiązującym do najstarszych reklam marki. W nowej odsłonie działań marketingowych Zebra pojawia się w Ghanie, do której przybywają przedstawiciele Wedla w poszukiwaniu najlepszej jakości ziarna kakaowca. Zebra do kobiet zatrudnionych na plantacji mówi w miejscowym języku. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja PZL. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast wsparcie PR zapewnia Walk PR. Geometry Global realizuje aktywności w kanale digital.

Tagi