Kraj

Gruppa 66 Ogilvy przygotowała dla Netii projekt "Kręć za 0 zł"

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy przygotowała kampanię promującą najnowsze taryfy oferowane przez Netię. Zasięgiem kampania obejmuje obszary działania spółek grupy...

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy przygotowała kampanię promującą najnowsze taryfy oferowane przez Netię. Zasięgiem kampania obejmuje obszary działania spółek grupy Netia. Reklamy ukazują się w prasie ogólnopolskiej i lokalnej, lokalnych rozgłośniach radiowych oraz w internecie. Z myślą o klientach indywidualnych i małych firmach Netia przygotowała taryfę Darmowe Rozmowy. Abonenci otrzymują do wyboru bezpłatne połączenia codziennie od godz. 18 (w odróżnieniu od taryf Telekomunikacji Polskiej SA, gdzie darmowe połączenia realizowane są od godz. 20) oraz w weekendy przez całą dobę lub pakiety darmowych minut do wykorzystania o dowolnej porze. Bezpłatne połączenia lokalne i międzymiastowe można wykonywać do wszystkich sieci stacjonarnych (w TP SA tylko do własnej sieci). Darmowe Rozmowy reklamowane są w prasie ogólnopolskiej (“Gazeta Wyborcza” i tygodniki opiniotwórcze) oraz mediach lokalnych – prasa i radio. W lokalnych rozgłośniach radiowych przez dwa tygodnie emitowane będą komunikaty reklamowe zatytułowane “Przysłowia” Państwowej Komisji ds. Przysłów informujące o korzyściach wynikających z nowej oferty taryfowej. Obecne działania ATL są kontynuacją pierwszego etapu kampanii z kwietnia br., kiedy to wykorzystano materiały BTL. Agencja przygotowała wówczas m.in.: zawieszki na drzwi, plakaty, ulotki oraz cenniki. Za budżet mediowy odpowiada Mediaedge:cia. Gruppa 66 Ogilvy obsługuje Netię od 2002 r. (JP)