M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IKEA Centres wybrała agencje do obsługi Wola Parku

Magdalena Soroczyńska | 17 września 2018, 06:00

Budżet komunikacyjny powierzono agencjom Havas PR Warsaw i Agencji Warszawa.

IKEA Centres rozstrzygnęła przetarg dotyczący obsługi komunikacyjnej warszawskiego centrum handlowego Wola Park. Obsługę public relations powierzono agencji Havas PR Warsaw. Agencja przygotuje strategię komunikacji centrum, zajmie się relacjami z mediami, bieżącym wsparciem komunikacyjnym centrum handlowego oraz wsparciem w realizowanych przez Wola Park projektach. W przetargu uczestniczyły także: agencja Beyond PR, dotychczasowy partner Wola Parku oraz Garden of Words, PR Inspiration, Havas PR Warsaw, Valkea, About Marketing & Communication, Questia PR oraz Personal PR.

Obsługą mediów społecznościowych centrum handlowego Wola Park zajmie się Agencja Warszawa, która wygrała również przetarg kreatywny dla trzech centrów handlowych IKEA Centres – Wola Park, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia. Agencja Warszawa opracuje nową strategię obecności centrum handlowego Wola Park w mediach społecznościowych, zajmie się również  prowadzenie profili na Facebooku oraz Instagramie.
 
- Rozpoczynamy nowy etap w działalności centrum handlowego Wola Park, stąd też decyzja o przetargu i wyborze nowych partnerów, z którymi będziemy współpracować w obszarze komunikacji. Wierzę, że poradzą sobie z różnymi wyzwaniami, przed którymi obecnie stoimy – powiedziała Kamila Popławska-Bernatowicz, marketing manager CH Wola Park.

Czytaj więcej na temat: