Kraj

Netto organizuje konkurs urodzinowy

W świętowaniu rocznicy pomagają dyskonterowi Brand New Heaven, Jamel i Yellow Crocodiles.

Netto organizuje konkurs urodzinowy
Wystartowały kampania i konkurs zorganizowane z okazji 23. urodzin sieci dyskontów Netto w Polsce. Za konkurs i kreację odpowiadają agencja Brand New Heaven oraz agencja interaktywna Jamel, a komunikację marketingową na nośnikach Netto (gazetka, plakaty i in.) koordynuje agencja Yellow Crocodiles.

By wziąć udział w konkursie, klienci muszą zrobić zakupy o wartości minimum 23 zł, a następnie sfotografować liczbę 23 w dowolnej formie i aranżacji i wgrać zgłoszenia na stronę konkursową, podając numer paragonu. Wśród nagród jest m.in.  12 voucherów na wakacje Itaka. Kampanii towarzyszy także  promocja 2+1.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGM7frENUVxU%22%7D

Netto ma dziś w Polsce ok. 370 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, co daje sieci trzecie miejsce na krajowym rynku dyskontów.

 

 

 

Tagi