M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nutricia wspiera nowy produkt

Katarzyna Woźniak | 18 września 2018, 06:00

Wystartowała kampania wspierająca nowy wariant mleka - Bebilon Profutura 2.

Wystartowała ogólnopolska zasięgowa kampania marki Bebilon Profutura 2, której celem jest budowanie świadomości produktu oraz zaprezentowanie nowego opakowania. Nutricia Polska, producent mleka, zapewnia, że to innowacja na polskim rynku. Działania o charakterze 360 stopni obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia.
Na potrzeby kampanii przygotowana została 10-sekundowa reklama telewizyjna emitowana m.in. w TVN i kanałach tematycznych Polsatu. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające niestandardowe działania w tym kanale.
W ramach działań digital na stronie Bebiprogram.pl powstała  podstrona z informacjami o benefitach produktu, w tym nowego opakowania. Została także uruchomiona zasięgowa kampania online obejmująca YouTube oraz social media. W ramach kampanii stworzono spot budujący zaangażowanie emocjonalne i prezentujący benefity produktu.
Kampania promująca nową odsłonę Bebilon Profutura 2 realizowana jest również w kanale medycznym oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo wspierana jest aktywnościami z zakresu public relations.
Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw, która odpowiada również za kopię TV. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa, social media – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie WWW prowadzi Syzygy Warsaw, a działania PR – Alert Media Communications.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,