Kraj

Ruszyła nowa kampania sieci Jula

Globalny koncept pod hasłem "Teraz nic cię nie powstrzyma" realizuje na wszystkich rynkach szwedzka agencja Garbergs. Za zakup mediów odpowiadają Media Plus oraz Performance Media.

Ruszyła nowa kampania sieci Jula
Ruszyła nowa kampania reklamowa szwedzkiej sieci multimarketów Jula. Działania prowadzone są pod hasłem “Teraz nic cię nie powstrzyma”. Koncept realizowany jest na wszystkich rynkach, na których obecna jest sieć Jula (Szwecja, Norwegia, Polska) przez szwedzką agencję reklamową Garbergs.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeCCLXKrSVoQ%22%7D
Nowa komunikacja w Szwecji i Norwegii miała premierę już w maju, a teraz jest wdrażana również w Polsce. Kampania ma przekonać odbiorców, że warto podejmować wyzwania i czerpać radość z pracy, która, nawet jeśli nie jest wykonana perfekcyjnie, jest źródłem satysfakcji. Integralnym elementem kampanii jest ścieżka dźwiękowa w postaci utworu “Nothing’s gonna stop us now” zespołu Starship.

Przez ostatnie dwa lata sieć Jula realizowała w Polsce kampanie reklamowe oparte na haśle “Romeo i Jula”. Tytułowy Romeo, nowoczesny konsument, angażował i “nakręcał do działania”. Nowy koncept, inspirujący i motywujący do samodzielnego działania w domu i ogrodzie, ma kontynuować ten kierunek komunikacji na wszystkich rynkach, na których obecna jest Jula.

W telewizji emitowane będą spoty reklamowe, kampania będzie wspierana także: reklamą w internecie, lokalnych stacjach radiowych, mediach społecznościowych oraz materiałami POS w multimarketach. Twórcą nowego konceptu komunikacji Jula jest szwedzka agencja reklamowa Garbergs. Za zakup mediów odpowiadają Media Plus (TV) oraz Performance Media (digital).

Link do filmu: https://www.jula.pl/teraz-nic-cie-nie-powstrzyma/