“ACT 1 Zdrowa półka” to pierwsze z sześciu lokalnych działań składających się na program Act For Food. W drugim 30-sekundowym spocie telewizyjnym, będącym częścią nowej globalnej platformy komunikacyjnej, lokalnie zrealizowanym przez Saatchi & Saatchi IS sieć pokazuje, w jaki sposób umożliwi polskim konsumentom dostęp do wysokiej jakości jedzenia po przystępnych cenach. Emisja spotu już się rozpoczęła.
Saatchi & Saatchi IS oprócz filmu reklamowego “Zdrowa półka” oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała działania w social mediach wspierające kampanię, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz kontent do zakładki “Nasze działania” na www.actforfood.carrefour.pl.
Ze strony agencji za realizację odpowiadają: za obsługę klienta – Magdalena Karaś (client service director), za kreację – Magdalena Kramer (senior art director) i Zuzanna Przybyszewska (copywriter), za produkcję – Maria Gołosz (TV producer).
Planowaniem i zakupem mediów w kampanii zajmują się Arena Media i K2 Media.