Kraj

Urząd Transportu Kolejowego rusza z "Kampanią Kolejową ABC" skierowaną do najmłodszych

Studio The Dust - Grupa Me & My Friends przygotuje grę symulacyjną oraz aplikację mobilną na potrzeby kampanii.

Urząd Transportu Kolejowego stawia na nowe technologie w propagowaniu bezpieczeństwa kolejowego wśród dzieci i młodzieży. Ogólnopolska “Kampania Kolejowe ABC” wzbogacona zostanie o grę i aplikację mobilną od The Dust – Grupa Me & My Friends. Wrocławskie studio deweloperskie zajmie się kompleksową realizacją gry symulacyjnej, sterowanej za pomocą pada, oraz aplikacji mobilnej na potrzeby działań edukacyjnych. The Dust znane jest z nagradzanych projektów advergamingowych, takich jak Kapsel Run marki Tymbark.

Oba projekty mają wspomóc edukowanie dzieci z klas IV-VI szkół podstawowych w całej Polsce w kwestiach bezpieczeństwa na terenach kolejowych. W zakresie wdrażania projektu powstanie także film animowany promujący aplikację. Zamówienie przewiduje również opracowanie systemu zarządzania konkursami i rankingami. Wdrożenie tych innowacyjnych rozwiązań w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” planowane jest na 30 listopada 2018 r.
 
“Kampania Kolejowe ABC” to 4-letni projekt informacyjno-edukacyjny współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. W placówkach w całym kraju przeprowadzone zostaną zajęcia dla ok. 15 tys. dzieci, podczas których najmłodsi będą uczyć się, jak zachować bezpieczeństwo na obszarach stacji, przystanków i przejazdów kolejowych.