M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pięć nowości w jesiennej "ramówce" wideo Onetu

Maciej Burlikowski | 19 września 2018, 06:00

Siłą pociągową mają być przede wszystkim kontynuacje - zwłaszcza "Onetu Rano".

Portal Onet (Ringier Axel Springer Polska) w jesiennej "ramówce" wideo stawia przede wszystkim na kontynuacje sprawdzonych formatów. Z nowości warto odnotować cztery: "Prosto w Szczenę", który poprowadzą bramkarz Wojciech Szczęsny i  dziennikarz sportowy Łukasz Wiśniowski (we wtorki o godz. 18:00), "Misja esport", program o gamingu prowadzony przez Macieja Sawickiego (czwartki 17.30), lifestyle'owe "Jedno zdanie" i "Inside Company" psycholog Małgorzaty Ohme (wtorki 14:00) oraz "7 metrów pod ziemią" Rafała Gębury (we czwartki).

Onet kontynuuje produkcję "Onet Rano" oraz "Onet Rano #Wiem" – porannego pasma na żywo od poniedziałku do piątku od godz. 7.55, które prowadzą: Jarosław Kuźniar, Iwona Kutyna, Bartosz Węglarczyk oraz Piotr Kędzierski.
Od wtorku do piątku o 9.30 portal będzie emitował pasmo publicystyczne "Opinie", w którym dziennikarze Onetu, "Newsweeka" i "Faktu" (Renata Kim, Andrzej Stankiewicz, Agnieszka Burzyńska i Bartosz Węglarczyk) pytają polityków, komentatorów i ekspertów o aktualne sprawy polityczne i społeczne. Szósty sezon będzie też kontynuowany program publicystyczny "Tomasz Lis" (poniedziałki 15:00).

– Ważnym trendem w obszarze wideo jest współpraca z markami – produkcję naszych flagowych formatów kilka lat temu rozpoczynaliśmy sami, obecnie nasze programy są często produkowane we współpracy z partnerami biznesowymi. Do tej pory zaufało nam 70 partnerów komercyjnych, od stycznia do sierpnia zrealizowaliśmy ponad 200 projektów, włączając w to programy premium, Onet100 oraz wideo branded content – mówi Sabina Lipska, dyrektor wideo w Ringier Axel Springer Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,