M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mirosław Sudoł szefem Amnet Polska w Dentsu Aegis Network

Maciej Burlikowski | 19 września 2018, 06:00

Przeszedł z Value Media (Group One), a zastąpił Pawła Kuczmę, który rozstał się z firmą.

Mirosław Sudoł został nowym szefem Amnet Polska w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Zastąpił Pawła Kuczmę, który rozstał się z organizacją w czerwcu br. Jako szef Amnet i nowy head of programmatic Sudoł będzie odpowiadał za rozwój kompetencji i rozbudowę oferty Dentsu Aegis Network Polska w obszarach zautomatyzowanego zakupu zasobów reklamowych i danych, paid social oraz ad operations.

Raportuje do Arkadiusza Szulca, członka zarządu Dentsu Aegis Network Polska kierującego pionem commercial. Pion ten rozwija działalność domów mediowych Carat i Vizeum, kompetencje programmatic (Amnet), performance (iProspect), obszar contentu (The Story Lab) oraz negocjacji i budowania relacji z partnerami biznesowymi (Amplifi Investment).

Przez ostatnie 11 lat Mirosław Sudoł pracował w strukturach Group One, gdzie zajmował stanowisko head of programmatic buying & SEM w Value Media. Od 2016 r. pełnił także funkcję chief operating officera w spółce ReveScore, resellera technologii DoubleClick w regione CEE. Jest absolwentem socjologii na Katolickim Uniwersystecie Lubelskim. Skończył również studia podyplomowe z Marketingu Internetowego na SGH.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,