Kraj

Carrefour Polska po raz czwarty głównym partnerem "French Touch"

To największa akcja promocyjna francuskich artykułów i marek w Polsce.

Carrefour Polska po raz czwarty głównym partnerem "French Touch"
Carrefour Polska po raz czwarty został głównym partnerem “French Touch” – największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Od 18 do 30 września, w 22 hiper- i supermarketach sieci w Polsce odbędzie się akcja handlowa “Odkryj Francji Czar”, w ramach której klienci będą mogli skorzystać z promocji na francuskie artykuły spożywcze, odzież, tekstylia, kosmetyki oraz artykuły dla domu. Akcja na celu promocję całego asortymentu francuskich produktów w sklepach Carrefour, w tym produktów marek własnych, takich jak: Reflets de France, TEX czy Jakość z Natury. Do akcji przyłączyło się blisko 50 największych francuskich firm działających na polskim rynku. Kampanii towarzyszy specjalny magazyn “La Belle Vie”, będący przewodnikiem po francuskich markach i trendach. Głównym elementem działań będzie gala finałowa French Touch, która odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Spektakl retransmitowany będzie 7 października na kanale TVN.