M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ewa Chodakowska i Joanna Krupa w kampanii sieci Douglas

Magdalena Soroczyńska | 19 września 2018, 06:00

Kampanię przygotowała agencja Brasil i Havas Media.

Sieć perfumerii Douglas wprowadza zestawy pomadek i konturówek Kiss Kit. Marka zaprosiła do współpracy dwie gwiazdy – Ewę Chodakowską oraz Joannę Krupę. Będą one promowały kolekcje – Kiss Kit by Joanna Krupa i Kiss Kit by Ewa Chodakowska, do makijażu dziennego i wieczorowego. Obie gwiazdy występują w kampanii medialnej,  która ruszyła wczoraj i potrwa do końca października. Obejmuje ona Facebook, Instagram, YouTube, portale Edipress, Burdy, serwisy VoD – Player.pl, Wp, oraz prasę, m.in. "Vivę!", "Party", "Glamour", "Elle". Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Brasil, a za zakup materiałów i kampanię w kanałach social media – Havas Media.

Douglas startuje także z nowym cyklem eventów prezentujących najmodniejsze trendy sezonu w makijażu i modzie – Douglas Beauty Days. Ich pierwsza odsłona z udziałem Joanny Krupy i Ewy Chodakowskiej odbędzie się w dniach 28-29 września w warszawskich Złotych Tarasach. Produkty Kiss Kit dostępne są w perfumeriach stacjonarnych oraz na www.douglas.pl

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,