M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T-Mobile pyta: "Do kina czy na film?"

Maciej Burlikowski | 20 września 2018, 06:00

Operator komórkowy reklamuje ofertę na kartę.

Operator komórkowy T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamującą ofertę na kartę (prepaid). Nowy spot reklamowy z Dorotą Wellman zachwala ją jako rozwiązanie dla uczniów powracających do szkoły.
Promowana usługa Supernet Video pozwala na dostęp do najpopularniejszych serwisów VoD oraz nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w kraju, SMS-y i MMS-y, 1 GB internetu, w cenie 5 zł za 5 dni.

Kampania będzie prowadzona w telewizji. Zaplanowano także działania z wykorzystaniem materiałów BTL, w internecie, na nośnikach OOH, w radiu i we własnych mediach operatora. Przygotowaniem kampanii zajęła się agencja FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,