M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Biuro Podróży Reklamy z klipami dla Rockstar Energy Drink

Joanna Niewiadomska | 20 września 2018, 06:00

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki w grupie docelowej, którą są młodzi mieszkańcy miast.

Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała klipy wideo na potrzeby kampanii reklamowej napoju Rockstar Energy Drink z portfolio PepsiCo. Klipy są utrzymane w międzynarodowym formacie brandu pt. „Party like a rockstar”. Kampania digital z wykorzystaniem klipów właśnie startuje i potrwa do końca września, a jej celem jest pokazanie świata marki Rockstar i zwiększenie jej świadomości w grupie docelowej, którą są młodzi mieszkańcy miast.

Agencja zrealizowała materiały wideo z udziałem performerów, wśród których znaleźli się parkourowcy, deskorolkarze i osoby jeżdżące na rowerach BMX. Zajęła się wypracowaniem koncepcji wizualnej klipów, wsparciem scenariuszowym i reżyserskim, edycją i kreatywnym montażem klipów oraz efektami wizualnymi.

Biuro Podróży Reklamy w grudniu 2017 r. wygrało przetarg na obsługę budżetu digital do końca 2018 r. Zakres obsługi klienta obejmuje m.in. opracowanie i implementację strategii komunikacyjnej marki w kanale digital, obsługę kanałów socialmediowych oraz realizację akcji reklamowych i aktywacji digitalowych. Zadaniem agencji jest również tworzenie kreacji statycznych i wideo.

Marka Rockstar Energy Drink należy do PepsiCo i powstała w 1998 r. w Stanach Zjednoczonych. Na polskim rynku napój energetyzujący Rockstar jest obecny od 2012 r.



Czytaj więcej na temat: , ,