M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PZU promuje polisy AC

Maciej Burlikowski | 21 września 2018, 06:00

Przekaz budowany jest wokół dwóch pakietów wzbogacających standardowe polisy.

Grupa PZU, największa w kraju firma ubezpieczeniowa, wystartowała z nową kampanią reklamującą ubezpieczenia autocasco. Główny przekaz budowany wokół dwóch benefitów: PZU Auto AC z opcją Auto Non Stop oraz PZU Auto Asystent Zdrowotny. Auto Non Stop to dodatek do polisy, dzięki któremu PZU zapewnia dostarczenie samochodu zastępczego w umówione miejsce (np. w miejsce wypadku) oraz odbiór uszkodzonego pojazdu od klienta i jego transport do wybranego warsztatu. Z kolei PZU Auto Asystent Zdrowotny to dodatek, który uzupełnia zakres ubezpieczenia PZU Auto NNW, dzięki któremu kierowca i pasażerowie będą mogli skorzystać z badań diagnostycznych, leczenia i rehabilitacji w prywatnych placówkach medycznych PZU Zdrowie.

Kampania mediowa została oparta na działaniach digitalowych. Będzie prowadzona na Facebooku, w aplikacjach mobilnych, na stronach WWW oraz w wyszukiwarce Google. W social mediach kampania obejmie profil facebookowy i twitterowy PZU. Wsparciem kampanii będą działania PR. Kreacje zostały przygotowane przez PZU we własnym zakresie, natomiast media do kampanii zakupił dom mediowy UM. Komunikacja potrwa do 31 października br.

Czytaj więcej na temat: ,