Zagranica

Linie Emirates uruchomiły autorskie kanały o kuchni i winie

Nowe kanały uzupełniają ofertę przeszło 3500 innych kanałów z rozrywką na żądanie.

Linie lotnicze Emirates ruszyły z autorskimi kanałami o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami. Chodzi m.in. o inwestycję w wysokości 700 mln dol. w wykwintne wina. W odcinkach pojawią się także niektóre przepisy z pokładowych menu przewoźnika inspirowanych kuchnią regionalną. Od teraz oba kanały można oglądać na wszystkich trasach.

Przewoźnik podaje około 110 milionów posiłków rocznie oraz 80 rodzajów wina, szampana i porto.

Dwa nowe kanały uzupełniają ofertę przeszło 3,5 tys. innych kanałów z rozrywką na żądanie w systemie ice, w tym z filmami, kolekcjami nagradzanych programów telewizyjnych i grami.