Kraj

Unique One organizuje loterię dla marki Nesquik

Agencja odpowiada za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii.

Unique One organizuje loterię dla marki Nesquik
“Graj o trening w Barcelonie!” to hasło loterii promocyjnej marki Nesquik (Nestlé Polska), przygotowanej w całości przez agencję Unique One. Agencja wygrała przetarg na organizację loterii i odpowiada za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży.

 Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą od 24 września do 2 grudnia br. Aby wziąć w niej udział, należy jednorazowo kupić napój kakaowy marki Nesquik, wejść na www.nesquik.pl i zgłosić numer z paragonu fiskalnego. Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa. W loterii można wygrać nagrody z logo FC Barcelona: piłki (500 szt.), torby (250 szt.) oraz worki (1000 szt.). Nagrodą główną jest wyjazd na wydarzenie FC Barcelona dla rodzica i dziecka. W losowaniu będą mogły wziąć udział wszystkie prawidłowe zgłoszenia od osób, których dziecko ma 7-12 lat.