M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OSM Piątnica wybrała Veneo do promocji mlek smakowych

Magdalena Soroczyńska | 24 września 2018, 06:00

Agencja zajmie się kreacją, zakupem mediów digitalowych i współpracą z influencerami.

Agencja Veneo wygrała przetarg producenta wyrobów mlecznych OSM Piątnica na promocję nowych produktów – mlek smakowych. O wygranej zadecydował koncept strategiczno-kreatywny oraz plan jego egzekucji. Celem kampanii "Mleko ze smakiem" jest promocja nowych produktów Piątnicy jako zdrowej i smacznej przekąski "on the go" – produktu dla aktywnych, żyjących w pośpiechu, a jednocześnie mocne zaistnienie marki Piątnica w segmencie mlek smakowych. Zakres usług Veneo obejmuje kreacje marketingowe do wszystkich kanałów komunikacji, współpracę z influencerami oraz zakup mediów digitalowych.

– Mleka smakowe to obecnie dynamicznie rozwijająca się kategoria. W naszych produktach postawiliśmy na naturalny skład, czystą etykietę oraz kompozycje smakowe. Do naszych konsumentów wychodzimy z kreatywną i wesołą kampanią, pokazującą główne walory naszych mlek smakowych – mówi Natalia Bargielska z działu marketingu OSM Piątnica.

Czytaj więcej na temat: , ,