Kraj

Tank z Black Rabbit tworzą Tank Group

Grupa zajmie się produkcją reklam telewizyjnych oraz innowacyjnego kontentu wideo.

od lewej: L.Stróżak, W.Jeżowski i M.Olak
Firmy produkcyjne Tank i Black Rabbit powołują do życia Tank Group. Uzupełniające się kompetencje obu firm stworzyć mają kompleksową ofertę grupy – produkcji reklam telewizyjnych oraz innowacyjnego kontentu wideo. Stworzenie Tank Group wiąże się także ze zmianami kapitałowymi – sprzedażą mniejszościowej części udziałów w spółce Black Rabbit firmie Tank. Obie marki pozostaną na rynku i będą zarządzane jak dotychczas: Tank przez Magdalenę Olak, a  Black Rabbit przez Wojciecha Jeżowskiego. Obie te osoby – przy wsparciu Lucyny Stróżak, zarządzającej działami produkcji obu firm – będą prowadzić projekty dla telewizji i internetu. Firmy Tank i Black Rabbit współpracowały już przy kilku projektach.

– Powszechny dostęp do treści wideo nakłada na reklamodawców konieczność produkcji materiałów wysokiej jakości, niezależnie od tego, do którego z kanałów komunikacji są przeznaczone. To, czym się różni podejście w przypadku produkcji ATL i internetowych, w tym do kanałów social media, to nie tylko dynamika, z jaką trzeba organizować pracę i dostarczać kontent. To także umiejętność efektywnego wykorzystania budżetu produkcyjnego do wielokanałowej dystrybucji. Powołanie grupy produkcyjnej jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów – mówi Magdalena Olak, dyrektor zarządzająca studia Tank.

Tank obok produkcji reklam m.in. dla IKEA, Grupy Lotos czy T-Mobile, rozwija także obszar produkcji fabularnych. Na premierę czeka pełnometrażowy film „Volterra” w reżyserii Jacka Borcucha, którego Tank jest współproducentem.

Black Rabbit zrealizował dotychczas kilkaset filmów branded content, digital oraz reklam. Rozpoznawalność przyniósł mu film poświęcony powstaniu warszawskiemu “There’s a city”, który odniósł międzynarodowy sukces. Największym klientem firmy jest amerykańska spółka z branży IT – Trend Micro, dla której zrealizowano m.in. projekty branded entertainment – serial fabularny “2020: The Series” oraz film interaktywny “Data Center Attack: The Game”. – Jestem przekonany, że podobne produkcje będą częściej zlecane także przez klientów w Polsce. Budżety internetowe rosną, więc w sieci zobaczymy coraz więcej dłuższych, interaktywnych, seryjnych form reklamy – mówi Wojciech Jeżowski, dyrektor kreatywny i dyrektor zarządzający Black Rabbit.