M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dariusz Kopczyński i Łukasz Boruń w zespole Altavia Polska

Magdalena Soroczyńska | 25 września 2018, 06:00

Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży.

od lewej: D.Kopczyński i Ł.Boruń
od lewej: D.Kopczyński i Ł.Boruń
Do działu inżynierii produkcyjnej agencji Altavia Polska na stanowiska senior POS producer dołączyli Dariusz Kopczyński i Łukasz Boruń. Ich zadaniem będzie aktywne wspieranie innych działów oraz klientów agencji w opracowaniu efektywnych kampanii POS, w tym m.in. przygotowywanie propozycji, projektów i wycen rozwiązań technologicznych kampanii instore i outstore, a także optymalizacja projektów kampanii i ich poszczególnych elementów, ze szczególnym uwzględnieniem środowiska sklepowego.

Dariusz Kopczyński ma 20-letnie doświadczenie branżowe. Pracował w największych drukarniach w kraju i za granicą, ostatnio w Dubaju dla drukarni Delta Printing Press LLC jako production manager. Łukasz Boruń ma 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Ostatnio pracował w G&G Studio, wcześniej przez 2 lata w Kolporpress (obecnie EskaMedia). Obsługiwał m.in. takie marki jak: PGNiG, Statoil, Coca-Cola, Mastercard, L’Oreal, CI Games.

Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. W gronie jej klientów znalazły się m.in. Shell Polska, Decathlon Polska i Carrefour Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,