M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gazeta Wyborcza" z kampanią "Mój pierwszy raz"

Joanna Niewiadomska | 25 września 2018, 06:00

Zespół dziennika przygotował ofertę bezpłatnej prenumeraty cyfrowej dla osób w wieku 18-22 lata wraz z lokalnym newsletterem Wyborcza.pl.

"Gazeta Wyborcza" i Wyborcza.pl zainaugurowały kampanię "Mój pierwszy raz", skierowaną do osób, które w tym roku po raz pierwszy mogą wziąć udział w wyborach samorządowych. Zespół dziennika przygotował też specjalną ofertę bezpłatnej prenumeraty cyfrowej dla osób w wieku 18-22 lata wraz z lokalnym newsletterem Wyborcza.pl.

- Dzięki rozbudowanej sieci redakcji lokalnych w 21 miastach jesteśmy najlepszym źródłem informacji i analiz na temat zbliżających się wyborów samorządowych. Jeśli ktoś chce zagłosować świadomie, warto, żeby zaglądał na Wyborcza.pl/wybory - mówi Aleksandra Sobczak, prowadząca serwis.
Kampanię "Gazety Wyborczej” "Mój pierwszy raz" wspiera autopromocja na łamach dziennika i na Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział promocji "Gazety Wyborczej”.

Czytaj więcej na temat: