Kraj

Tyskie z nową platformą komunikacji

Marka zachęca: "Przejdźmy na Ty".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUQPnc3e8Ysk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Kompania Piwowarska (KP), największy w kraju producent piwa, zdecydowała się na nową platformę komunikacji swojej najważniejszej, obok Żubra, marki piwa Tyskie pod hasłem: “Przejdźmy na Ty”.

– Dzisiejszy świat jest pełen podziałów i różnic. Dzielą nas poglądy, gusta, technologia, status społeczny. Tymczasem piwo od zawsze było tym, co nas zbliża. Tyskie to najbardziej demokratyczny gatunek piwa i wzór polskiego lagera, przy którym codziennie setki tysięcy Polaków spotykają się, by porozmawiać i spędzić czas – bez sporów i waśni – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie w KP.

To nowa, strategiczna platforma komunikacji marki. Kampania opiera się na telewizji, ale prowadzona będzie również w kanałach digital oraz social media. Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja i przygotowanie spotu TV, Oto Film – produkcja, duet Konqubinat – reżyseria, dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR, oraz agencja Gong – digital.