Kompania Piwowarska (KP), największy w kraju producent piwa, zdecydowała się na nową platformę komunikacji swojej najważniejszej, obok Żubra, marki piwa Tyskie pod hasłem: “Przejdźmy na Ty”.
– Dzisiejszy świat jest pełen podziałów i różnic. Dzielą nas poglądy, gusta, technologia, status społeczny. Tymczasem piwo od zawsze było tym, co nas zbliża. Tyskie to najbardziej demokratyczny gatunek piwa i wzór polskiego lagera, przy którym codziennie setki tysięcy Polaków spotykają się, by porozmawiać i spędzić czas – bez sporów i waśni – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie w KP.
To nowa, strategiczna platforma komunikacji marki. Kampania opiera się na telewizji, ale prowadzona będzie również w kanałach digital oraz social media. Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja i przygotowanie spotu TV, Oto Film – produkcja, duet Konqubinat – reżyseria, dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR, oraz agencja Gong – digital.