Kraj

Trzeci numer "Ozonu" sprzedał się powyżej 100 tys. egz., wkrótce dołączy dodatek

Trzeci numer nowego tygodnika opinii "Ozon" (Ozon Media) rozszedł się w nakładzie 105 tys. egz. według danych wydawcy. Pierwszy i...

Trzeci numer nowego tygodnika opinii “Ozon” (Ozon Media) rozszedł się w nakładzie 105 tys. egz. według danych wydawcy. Pierwszy i drugi numer sprzedały się w liczbie odpowiednio 101 tys. i 100 tys. egz. Obecnie nakład pisma wynosi 250 tys. egz. Magazyn ukazuje się od 21 kwietnia br. Według planów wydawniczych spółki do numeru dziewiątego “Ozonu” zostanie dołączony dodatek poświęcony wakacjom. Suplement będzie miał samodzielny grzbiet i objętość 32 stron. Według danych ZKDP za styczeń 2005 r. średnie rozpowszechnianie płatne konkurencyjnych tytułów wyniosło odpowiednio: “Polityki” – 170,6 tys. egz., “Newsweek Polska” – 165,4 tys. egz., “Wprost” – 152,4 tys. egz., i “Przekroju” – 85,4 tys. egz. (JD)