Kraj

JWT przygotowała kampanię Nudli, wzmacnia zespół obsługi Knorra

Agencja reklamowa JWT, która obsługuje budżet marki Knorr, przygotowała pierwszy projekt - letnią kampanię dla Nudli. Kreacja nawiązuje do nazwy...

Agencja reklamowa JWT, która obsługuje budżet marki Knorr, przygotowała pierwszy projekt – letnią kampanię dla Nudli. Kreacja nawiązuje do nazwy produktu i specyficznego charakterem dwóch pomidorowych wariantów smakowych Nudli: Amore Pomidore i Diabolo Pomidoro. Celem działań reklamowych jest zbudowanie wizerunku Nudli Knorr jako apetycznego dania o wyróżniającej się osobowości. Kampania obejmuje citylighty i megasighty w dużych miastach oraz radio ogólnopolskie, potrwa od początku czerwca do końca lipca. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. Do agencji dołączyły nowe osoby, które są odpowiedzialne za obsługę marki Knorr: Jakub Królak na stanowisku account managera, który zajmie się współpracą z klientem w Polsce, oraz Anna Byczko, account executive, która zajmie się koordynacją międzynarodowej obsługi marki. Królak przez ostatnie dwa lata pracował w agencji McCann-Erickson, zaś Byczko wcześniej pracowała w agencji reklamowej Graf. Kierownikiem zespołu jest Beata Debacka, regional account director, która dołączyła do JWT w lutym br. (AMS)