M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brain i MullenLowe MediaHub dla ING Banku

Maciej Burlikowski | 27 września 2018, 06:00

Kampania "Jak mieć więcej klientów" prowadzona jest w TV i online.

W nowym spocie reklamowym ING Bank Śląski (ING Bank) zachęca firmy do skorzystania z rozwiązań, dzięki którym mogą pozyskać więcej klientów. To m.in. narzędzie o nazwie Testuj Pomysł i usługa iMoje.

– Przyszli przedsiębiorcy to często urodzeni optymiści. Chcą zaryzykować i wierzą, że im się uda. Jednak ich determinacji i wierze często towarzyszy obawa, czy znajdą się klienci chętni kupić ich produkty. W nowej kampanii podpowiadamy firmom, co zrobić, aby mieć więcej klientów od początku. Pokazujemy rozwiązania, dzięki którym mogą lepiej wpisać się w ich potrzeby i dowiedzieć się, czego oczekują. Od lat rozwijamy produkty i usługi dla firm, wychodząc poza standardową ofertę bankową. Szukamy rozwiązań, dzięki którym firmy będą mogły szybciej się rozwijać – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W nowym spocie reklamowym ING przedsiębiorcy opowiadają, co robią, żeby mieć klientów. Ich wypowiedzi puentuje Marek Kondrat, że „firma bez klientów to żaden biznes”. Aby mieć ich więcej, zachęca do skorzystania z nowych narzędzi: Testuj Pomysł oraz iMoje.

Testuj Pomysł to profesjonalne badanie rynkowe na wybranej próbie respondentów, dobranych pod względem płci, wieku, a nawet regionu, które daje możliwość uzyskania odpowiedzi np. na pytanie, czy pomysł na biznes trafi w gusta przyszłych klientów, czy kupiliby produkt i skorzystali z usługi.

O platformie iMoje ING Banku pisaliśmy w MMP24 tutaj.

Kampania "Jak mieć więcej klientów" jest prowadzona w telewizji i internecie. Kreację reklam przygotowała agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Czytaj więcej na temat: , , , ,