Przetargi

KUPS zakończyła przetarg na obsługę kampanii promującej soki marchwiowe

Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zakończyła procedury przetargowe związane z przygotowywaną kampanią reklamową soków marchwiowych, która miałaby zostać przeprowadzona w...

Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zakończyła procedury przetargowe związane z przygotowywaną kampanią reklamową soków marchwiowych, która miałaby zostać przeprowadzona w krajach spoza Unii Europejskiej. Chociaż decyzja w przetargu już zapadła, organizator nie ujawnia nazwy zwycięskiej agencji, zanim nie poinformuje o rozstrzygnięciu wszystkich uczestników. To powinno nastąpić w ciągu kilku najbliższych dni. W przetargu wystartowało sześć agencji reklamowych. KUPS stara się o pozyskanie części funduszy na promocję soków (50 proc. ) z Komisji Europejskiej. Zanim jednak projekt trafi do komisji, musi go zaakceptować Agencja Rynku Rolnego (ARR). ARR powinna wypowiedzieć się na ten temat do końca czerwca br. 20 proc. budżetu dwuletniej kampanii będzie pochodziło z funduszy przekazanych przez członków KUPS (około 40 firm członkowskich), a 30 proc. – ze środków budżetowych Polski. Kampania ma się rozpocząć jeszcze w tym roku. (PR)