Kraj

Maciej Bidacha dołącza do zespołu Viacomu

W warszawskim zespole Viacom International Media Networks obejmuje stanowisko senior marketing managera.

Maciej Bidacha dołącza do zespołu Viacomu
Do warszawskiego zespołu Viacom International Media Networks dołączył Maciej Bidacha. Objął stanowisko senior marketing managera. W nowej roli Maciej Bidacha odpowiada za strategię marketingową i komunikację marek Nickelodeon, Nick Jr. i NickToons w Polsce oraz kieruje warszawskim zespołem marketingu w ramach struktury Viacom w Europie Środkowo-Wschodniej. Bidacha raportuje do Moniki Wysockiej, vice-president Brand Solutions Viacom CEEI.

Maciej Bidacha od ponad 11 lat jest związany z rynkiem mediowym w Polsce. Pracował m.in. jako communications & business director w agencji mediowej Mediavest (obecnie Spark Foundry).

Wcześniej przez siedem lat pracował w domu mediowym MediaCom Warszawa, na stanowisku associate directora. W swojej karierze pracował dla takich klientów, jak: USP Zdrowie, AkzoNobel, Volkswagen Group Polska (marki Audi, Seat, Škoda, Volkswagen), Costa Coffee, Polpharma i Grupa Żywiec.