M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Delecta promuje jesienne wersje babeczek

Katarzyna Woźniak | 2 października 2018, 06:00

Kampanii towarzyszy konkurs w mediach społecznościowych.

Marka Delecta (Bakalland) promuje jesienne warianty babeczek do samodzielnego wypieku – babeczki marchewkowe i dyniowe.
Marka wspiera swoje produkty kampanią. Obejmuje ona emisję billboardów sponsorskich w telewizji i konkurs w social mediach marki i działania PR poświęcone tym produktom.
Billboard sponsorski Delecty emitowany będzie w TVN, TVP2 i stacjach tematycznych do końca października 2018 r.
Obecnie w profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbywa się konkurs "Nie daj się jesieni z babeczkami Delecta”, w którym do wygrania są pakiety produktów marki Delecta. Kampania obejmuje także działania PR.
Za kreację billboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada agencja OpusB. Zakup mediów realizuje Starcom. Za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Czytaj więcej na temat: , , , ,