M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dawtona startuje z kampanią jesienną

Katarzyna Woźniak | 2 października 2018, 06:00

W spocie pojawia się piosenka Kabaretu Starszych Panów.

Wystartowała kampania marki Dawtona promująca produkty z pomidorów.
Podstawę kampanii stanowi spot reklamowy składający się z dwóch kontrastowych części. Pierwsza z nich obrazuje pożegnanie lata, a co za tym idzie również sezonu na pomidory. Druga część spotu ma być radosnym powitaniem jesieni z przetworami Dawtony. Kampania wykorzystuje w tle piosenkę z Kabaretu Starszych Panów – "Addio, pomidory". Na potrzeby kampanii w drugiej części piosenka zyskała nowoczesną aranżację i nowy tekst.

Za pomysł i realizację spotu odpowiada agencja GPD, a za produkcję – Papaya Films. Za działania komunikacyjne w social mediach odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. Zakup mediów realizuje Value Media.

Czytaj więcej na temat: , , , ,