M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Soki Paola powracają z kampanią

Katarzyna Woźniak | 2 października 2018, 06:00

Marka z portfolio Hoop Polska będzie promowana w telewizji.

Startuje rozległa kampania marki soków Paola z portfolio Hoop Polska. Nowy spot reklamowy Paoli ma przywoływać atmosferę i smaki lata. Nowa kampania reklamowa ma skupiać się na przyjemności, jaką mają dawać soki z portfolio marki. Kampania będzie emitowana w największych, ogólnopolskich stacjach TV.
Poza emisją spotu telewizyjnego wystartowała także nowa platforma komunikacyjna marki. Pod adresem www.paola.pl konsumenci mogą zapoznać się z pełnym asortymentem Paoli, poznać jej historię, a także zainspirować się przepisami na napoje, słodkie przekąski czy desery z wykorzystaniem syropów Paola. Dodatkowo każdy ma również możliwość przesłania własnych przepisów na owocową przyjemność z syropem Paola, a najlepsze zostaną opublikowane na stronie.
W tym roku Paola przeszła duże zmiany (MMP24 z 8 czerwca 2018). Marka zyskała nowy logotyp w kształcie serca, które ma podkreślać jej charakter. Kolejną tegoroczną nowością były nowe warianty w ofercie – czerwonej i czarnej porzeczki.

Za kreację najnowszej kampanii odpowiada Handmade, a za zakup i planowanie mediów – Havas Media.

Czytaj więcej na temat: , , ,