Kraj

Marta Szwakopf dyrektorem ad sales & brand solutions Turnera

Będzie odpowiadać za region CEE.

Marta Szwakopf dyrektorem ad sales & brand solutions Turnera
Marta Szwakopf obejmuje stanowisko dyrektora ad sales & brand solutions w środkowoeuropejskim oddziale Turnera.

Szwakopf będzie odpowiedzialna nie tylko za sprzedaż czasu reklamowego kanałów z portfolio, ale też za niestandardowe działania na antenach i w serwisach cyfrowych marek Turnera.

Marta Szwakopf pracowała m.in. w TVP, w dziale zakupów programowych oraz w dziale zakupów i programmingu TV4. Była odpowiedzialna za strategię programową stacji Nickelodeon w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie, a w ostatnim czasie pełniła funkcję dyrektora kanałów tematycznych i reklamy platformy NC+.

Marta Szwakopf będzie pracowała w warszawskim biurze Turnera i będzie raportować do Matthiasa Heinze, który w Turnerze pełni funkcję vice president commercial and general manager Eastern Europe and Poland.

Do Turnera należą kanały: Cartoon Network, Boomerang, TNT i CNN.