M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kolejna odsłona kampanii PKP Intercity

Joanna Niewiadomska | 2 października 2018, 06:00

Działania potrwają do końca listopada.

Rusza druga odsłony kampanii PKP Intercity pod hasłem "Tysiące powodów do podróżowania". Jej celem ma być pokazanie, że z podróży pociągiem mogą skorzystać dosłownie wszyscy, a modernizowane składy przystosowane są nie tylko do potrzeb osób podróżujących prywatnie.

Bohaterami drugiej edycji kampanii – podobnie jak poprzednio – są Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i spotykają różne osoby. Rozmawiają ze współpasażerami, którzy wykonują różne zawody. W reklamach pojawi się biznesmen i kierowca autobusu, który przyznaje, że poza pracą chętnie przesiada się do pociągu.

Druga odsłona kampanii potrwa do końca listopada. W jej ramach przewidziane są spoty telewizyjne, spoty radiowe, reklama zewnętrzna, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach kampanii "Tysiące powodów do podróżowania" są kontynuacją pierwszej odsłony kampanii, którą mieliśmy okazję zobaczyć wiosną tego roku. Za kampanię odpowiadają Publicis, Agencja Warszawa i Value Media.

Czytaj więcej na temat: , , ,