M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa strona główna Wp.pl

Joanna Niewiadomska | 2 października 2018, 06:00

Reklamodawcom WP oferuje nowe placementy i lepsze parametry jakościowe.

Wirtualna Polska wystartowała z nową stroną główną. Wyeksponowany jest na niej boks wideo, rozszerzono i oczyszczono układ graficzny. Nowa siatka reklamowa ma być przyjazna dla użytkowników, a reklamodawcom dawać większe możliwości. Layout, w pierwszej odsłonie, wdrożony został w wersji desktop.

Nowy kształt siatki reklamowej opracowano zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads oraz na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród użytkowników i klientów. Reklamodawcom Wirtualna Polska oferuje nowe placementy reklamowe, dopasowane do layoutu strony. Wprowadzenie nowej siatki ma podnosić parametry jakościowe, takie jak viewability. Już teraz 93 proc. kampanii w WP realizowanych jest w modelu vCPM.

Strona WP jest też w tej chwili  trzykrotnie „lżejsza” od poprzedniej.

– Wizualnie może wydawać się, że to nie rewolucja, a lifting, nowa wersja jednak niesie ze sobą szereg udogodnień, które wpłynęły m.in. na czytelność i szybkość ładowania - mówi  Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media dodając, że technologicznie WP wyprzedza teraz  konkurencję. - To też odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy u nas realizują precyzyjne, jakościowe kampanie. Oczywiście trwają też prace nad wersją mobile, tutaj zmian trzeba spodziewać się w najbliższych miesiącach- tłumaczy.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jak podaje firma za Gemius/PBI  w sierpniu br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min i 31 sekund dziennie. Stronę Główną odwiedziło 10,9 mln realnych użytkowników i jest to o 11 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2017 roku.