Kraj

Lotte Wedel wprowadza na rynek czekolady premium

Kampanię przygotowały agencje Geometry Global i OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOfLdeW8RPgM%22%7D
Lotte Wedel wprowadza na rynek linię czekolad premium. To czekolady gorzkie w trzech wariantach: Gorzka 80 proc. kakao, Gorzka z dodatkiem słonego karmelu i orzechów, a także gorzka z cząstkami pomarańczy. Nową linię czekolad premium promują spoty, w których wykorzystano dźwięki związane z czekoladą. W ramach kampanii stworzono spoty 30-sekundowe i minutowe, które są emitowane w kinach oraz internecie. Dodatkowo w digitalu emitowana jest krótsza, 6-sekundowa wersja. Za kreację i realizację odpowiada agencja Geometry Global. Media kupuje OMD. Kampania potrwa do 25 października.