Agencja Performics wspólnie z firmą W. Kruk zdobyły nagrody The Most Effective Sales Campaign oraz Grand Prix Performance Marketing Diamonds 2018, w konkursie organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Kluczowym celem nagrodzonej w konkursie kampanii było zwiększenie sprzedaży w kanale online W. Kruk, w szczególności w grupie wiekowej 18 – 34. Strategia opierała się na założeniu, że właśnie ta grupa docelowa niesie największy potencjał zmiany dotychczasowych zwyczajów zakupowych w kategorii biżuterii, czyli zachęcenia ich do częstszych zakupów produktów jubilerskich w e-sklepie W. Kruk. Performics zaproponował kampanię łączącą tradycyjne obszary marketingu efektywnościowego: search, social, content performance, retargeting, marketing automation, display i cashback z działaniami ukierunkowanymi na pozyskanie nowych klientek, w tym również z zakresu influencer marketingu. Efekty kampanii znacznie przekroczyły zakładane cele sprzedażowe, a W. Kruk zdecydował o kontynuowaniu trwającej już trzy lata współpracy z agencją Performics.