M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OS3 i OMD przygotowały kampanię dla marki Amol

Katarzyna Woźniak | 4 października 2018, 06:00

Działania prowadzone będą w telewizji.

Wystartowała ogólnopolska kampania telewizyjna marki Amol (Takeda Polska) na sezon jesień/zima 2018/2019. Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja OS3, która w sierpniu wygrała przetarg na obsługę marki.
Agencja OS3 w ramach współpracy odpowiadała za koncept i nadzór kreatywny nad realizacją spotu telewizyjnego. Celem kampanii jest podkreślenie właściwości produktu. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych – przygotowano spoty 30- oraz 15-sekundowe. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane również assety digitalowe. OS3 zajmie się także stworzeniem LP kampanijnego.
Odsłony kampanii zobaczymy w TVP1, TVP2, Premium TV (TVN), Polsacie i innych mediach Telewizji Polsat. Za obsługę kampanii odpowiada OMD.

Czytaj więcej na temat: , , ,