M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany w pionie produktu reklamowego Interii

Joanna Niewiadomska | 5 października 2018, 06:00

Pracę trzech nowych pionów będzie nadzorował Maciej Morek, zastępca dyrektora pionu reklamowego.

Grupa Interia dokonała zmian w organizacji pracy pionu produktu reklamowego Interii.pl. We wrześniu utworzono w jego ramach trzy nowe zespoły: zespół emisji reklam, zespół projektowy oraz zespół rezerwacji i analiz. Ich pracę będzie nadzorował Maciej Morek, zastępca dyrektora pionu reklamowego. Jego celem ma być zadbanie o rozwój kompetencji pracowników i poprowadzenie strategicznych projektów reklamowych. 

– Zmiany w strukturze dotyczą głównie krakowskiej części zespołu i są obliczone na jeszcze lepsze dopasowanie oferty i obsługi reklamowej do oczekiwań naszych partnerów – komentuje Mateusz Drzewosowski, dyrektor pionu produktu reklamowego w Grupie Interia.

W zespole emisji reklam pracują Karolina Pisarczyk-Sarka i Magdalena Matoga, w zespole projektowym –  Paulina Guzek, a w zespole rezerwacji i analiz – Jacek Roziecki. 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,