M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Huawei rozpoczyna działania związane z premierą serii smartfonów Mate 20

Maciej Burlikowski | 5 października 2018, 06:00

W projekt reklamowy zaangażowane są m.in.: DDB & Tribal, Cut/Cut, Papaya Films, Lunapark oraz Wavemaker.

Chiński producent m.in. smartfonów Huawei, który ostro ściga się z koreańskim Samsungiem o miano największego sprzedawcy tych urządzeń w Polsce, rozpoczyna działania reklamowe w związku ze zbliżającą się premierą (16 października) nowej serii flagowych smartfonów Mate 20. Ich cechą wyróżniającą ma być m.in. zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w procesorach, dzięki czemu mają to być jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie telefonów na świecie.   

Pierwsza staruje kampania w mediach społecznościowych, która ma charakter emocjonalnego listu skierowanego od człowieka do sztucznej inteligencji. W ten sposób producent chce się zmierzyć z obawami dotyczącymi AI – pokazuje, jakie możliwości ona stwarza, jeżeli będzie wykorzystana we właściwy sposób.

Autorem kreacji reklam jest agencja DDB & Tribal (zespół: Maciej Waligóra, Monika Duch, Michał Krzyszkowski). Przy produkcji reklamy pracowały studia: Cut/Cut oraz Papaya Films, a przy postprodukcji – studio Lunapark. Planowaniem i zakupem mediów dla Huawei zajmuje się dom mediowy Wavemaker.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,