M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Znamy zwycięzców nagród Grand Clio

Paweł Piasecki | 5 października 2018, 06:00

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Nowym Jorku wieczorem 3 października.

We wrześniu ogłoszono listę zdobywców nagród złotych, srebrnych i brązowych Clio, natomiast w środę poznaliśmy 12 laureatów Grand Clio (w tym 2 Clio Music).

Nagrodzone agencje to: Host/Havas (w kategoriach innowacje i direct za Palau Legacy Project), TBWA\Media Arts Lab (w kategorii film za spot dla Apple "Welcome Home"), DDB Chicago (w kategorii digital/mobile za kampanię Skittles), Adam & Eve DDB (w kategorii marketing zintegrowany za reklamę Marmite), Åkestam Holst (w kategorii reklama prasowa za pracę dla Ikei), Jung von Matt (w kategorii OOH za kampanię dla niemieckiej sieci supermarketów Edeka), Serial Pictures, JohnXHannes (w kategorii branded entertainment za film "Corazón" wyprodukowany przez Montefiore), TBWA Hakuhodo (w kategorii partnerships & collaborations za działania dla AIG) oraz Rothco (w kategorii audio za reklamę londyńskiego dziennika "The Times").

Nagrody muzyczne otrzymały: agencja VML za mixtape dla sieci fast food Wendy's (w kategorii wykorzystanie muzyki) oraz Visionary Music Group/Def Jam Recordings za wideoklip do utworu rapera Logic (w kategorii marketing muzyczny).

Nagrodzona w kategorii print reklama dla Ikei
Nagrodzona w kategorii print reklama dla Ikei

Clio to jeden z najstarszych konkursów w branży reklamowej - nagrody przyznawane są w nim od 1960 roku. Właścicielem marki Clio Awards, a także m. in. magazynu "Adweek", jest grupa MediaBistro Holdings należąca do Guggenheim Partners.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,