M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Leo Burnett Warsaw pracuje dla Empiku

Joanna Niewiadomska | 8 października 2018, 06:00

Agencja wygrała przetarg na przygotowanie kampanii świątecznej dla Empiku.

Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na przygotowanie kampanii świątecznej dla Empiku o charakterze wizerunkowym i produktowym, która będzie komunikowana w telewizji, radiu i internecie. Planowane są też niestandardowe działania. Kampania wystartuje w połowie listopada, a zakończy się pod koniec grudnia.

Prace zespołu kreatywnego koordynuje Jacek Szulecki (executive creative director), a za strategię odpowiedzialna jest Weronika Sołtysiak (planning manager).

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Jej globalnymi klientami są między innymi: Procter & Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 r. agencja należy do Publicis Groupe.

Czytaj więcej na temat: , , , ,