Zagranica

Fuzetea z szeroką kampanią TV w Wielkiej Brytanii

Marka Coca-Coli podkreśla potrzebę znalezienia czasu dla siebie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Marka herbaty Fuztea z portfolio Coca-Coli wystartowała z pierwszą szeroką kampanią TV na Wyspach Brytyjskich.
Pierwsze spoty mają zachęcać konsumentów do odnalezienia spokoju i harmonii. Coca-Cola chce jak najszybciej znaleźć się na pozycji lidera w błyskawicznie rosnącej kategorii herbat mrożonych. Kampanią wspierającą promocję marki Coca-Cola chce kontynuować dążenie do dywersyfikacji w kategoriach poza obszarem napojów gazowanych.
Kampania potrwa trzy tygodnie. Odsłony będzie miała głównie w kanałach telewizyjnych. To druga większa aktywność marki od launchu w styczniu br.
W reklamie widzimy młodego mężczyznę, który stoi na środku ulicy, podczas gdy reszta świata jest nieruchoma i “zamrożona”. Coca-Cola chce zachęcić konsumentów do tego, by podarowali sobie trochę wolnego czasu.

Formuła kreatywna kampanii jest efektem badań, z których wynika, że czterech na dziesięciu ankietowanych uważa, że mają niewystarczająco czasu na kultywowanie własnej samotności, a kiedy wreszcie to się zdarza, mają  dla siebie zaledwie 55 minut. To najmniej w Europie – wykazały badania.

Herbata mrożona to rosnący pod względem wydatków na marketing segment w Wielkiej Brytanii. W 2016 r. Starbucks wprowadził na brytyjski rynek markę Teavana. Producenci herbaty w torebkach zaczynają zachęcać konsumentów do eksperymentowania w domu ze smakami napoju – w Wielkiej Brytanii robi to m.in. Twinings czy Teapigs.
Według danych Euromonitora zaledwie sześć milionów litrów mrożonej herbaty zostało sprzedanych w Wielkiej Brytanii w 2012 r. Obecnie jej konsumpcja w porównaniu z 2012 r. wzrosła niemal czterokrotnie.


(Campaign)