M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Euro RSCG tworzy strukturę do obsługi farmaceutyków, a Euro RSCG Marketing House zaczyna działać w regionie

Serwis Dzienny | 6 czerwca 2005, 00:00

Grupa Euro RSCG w Polsce planuje niebawem otwarcie nowej struktury - Euro RSCG Life - do obsługi klientów farmaceutycznych. Stworzenie...

Grupa Euro RSCG w Polsce planuje niebawem otwarcie nowej struktury - Euro RSCG Life - do obsługi klientów farmaceutycznych. Stworzenie tej struktury (istniejącej już w holdingu Havas) jest związane z rozpoczęciem sieciowej współpracy z firmą farmaceutyczną Aventis Pharma (po połączeniu z firmą Sanofi-Synthelabo nosi ona nazwę Sanofi-Aventis). Jest to wynik sieciowego przetargu rozstrzygniętego jeszcze w 2004 r. W Polsce Euro RSCG Life nie będzie osobną spółką, będzie funkcjonować w ramach Euro RSCG 4D. Początkowo Euro RSCG Life będzie strukturą jednoosobową; jak powiedział Piotr Badowski, prezes zarządu Euro RSCG 4D, obecnie trwają poszukiwania takiej osoby. - Zaczynamy współpracę tylko od dwóch marek - Lantus i Lovenox - mówi Badowski. - W miarę powierzania nam kolejnych będziemy myśleć o powiększaniu zespołu. Lantus i Lovenox są lekami etycznymi. Pierre Lecosse, chairman & chief executive officer Euro RSCG Europe, poinformował ponadto o zwiększeniu kompetencji należącej do grupy firmy Euro RSCG Marketing House. Polski oddział stanie się wkrótce regionalnym hubem odpowiedzialnym za tworzenie i koordynację pracy spółek marketing services w kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej (w pierwszej kolejności są to: Rosja, Węgry i Ukraina). Ponadto Euro RSCG Marketing House ma stać się regionalnym dostarczycielem ekspertyzy w kwestii baz danych (pozyskiwać zlecenia z innych rynków). Przejęcie odpowiedzialności regionalnej nie będzie się wiązało z zatrudnianiem nowych pracowników. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,