M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lubella z kampanią makaronów

Katarzyna Woźniak | 11 października 2018, 06:00

W nowej kampanii Maspex podkreśla wysoką jakość produktu i smak.

Wystartowała nowa odsłona kampanii telewizyjnej marki makaronów Lubella z portfolio wadowickiego Maspeksu. Kampania realizowana jest pod hasłem "Najlepsze ze zboża”. Spot przedstawia makarony Lubella w różnych odsłonach kulinarnych. 
Nowa odsłona kampanii "Lubella – Najlepsze ze zboża” poświęcona jest makaronom klasycznym. To kontynuacja tegorocznej komunikacji skupionej wokół wartości i jakości marki Lubella. Dbałość o każde ziarno, kontrola na każdym etapie produkcji, ziarno mielone na mąkę we własnym młynie i satysfakcja, jaką daje zadowolenie ofiarowane konsumentom - te aspekty podkreśla marka w kampanii. Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom.

Czytaj więcej na temat: ,