M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mads Mikkelsen w kampanii niefiltrowanego wariantu piwa Carlsberg

( red. ) | 10 października 2018, 06:00

Aktor występuje jako zwolennik hygge.

Carlsberg wprowadza na rynek niefiltrowany wariant piwa. Twarzą kampanii został skandynawski aktor Mads Mikkelsen. W spocie stopniowo przeobraża się z profesjonalnego menedżera w sztywnym garniturze w miłośnika celebrowania życia w zgodzie z naturą i potrzebami wygody i odpoczynku. Za kreację kampanii odpowiada agencja Fold7. W grudniu ubiegłego roku wygrała ona przetarg na globalną obsługę reklamową marki. Wcześniej w Wielkiej Brytanii wielki sukces odniosła kampania tej agencji pt. "The Danish Way". Za scenariusz i reżyserię spotu odpowiadają Adrian Lim, Lucy Aston oraz Martin Krejci. Zakup i planowanie mediów realizuje Initiative.
Kampania będzie stopniowo pojawiać się na kolejnych rynkach europejskich – począwszy od Irlandii. 
Carlsberg Unfiltered został wprowadzony tymczasowo do pubów w Wielkiej Brytanii latem tego roku, ale nie jest jeszcze dostępny w handlu tradycyjnym i w supermarketach w Wielkiej Brytanii.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,