M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"A Mój Tauron masz?" - pyta w kampanii operator energii

Maciej Florek | 10 października 2018, 06:00

Kreację przygotowała agencja S4.

"A Mój Tauron masz?" – tak brzmi hasło jesiennej kampanii reklamowej Taurona. Jej celem jest promowanie nowego serwisu elektronicznej obsługi klienta Mój Tauron. Z serwisu, dostępnego pod adresem Mojtauron.pl, może  bezpłatnie korzystać każdy klient indywidualny oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Działania promocyjne zaplanowane zostały do 31 grudnia br. Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa S4, za zakup mediów offline – Effective Media, a za zakup mediów online – Sales & More.

"A Mój Tauron masz?" to wiodący motyw kampanii, ale spółka będzie promowała również inne elementy oferty. W kampaniach wspierających Tauron będzie polecał najnowsze produkty z "Gwarancją Stałego Rabatu" oraz oferty pakietowe dla osób ogrzewających dom gazem, prądem lub ekogroszkiem. Prowadzona będzie też promocja produktów przeznaczonych dla klientów z sektora MŚP, w szczególności gazu z usługami fachowców.

Czytaj więcej na temat: , , ,